Selecteer je taal / Choisissez votre langue

LEVEREN

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

Wij doen er alles aan om uw pakketje snel te verwerken, maar zijn uiteraard ook afhankelijk van onze partners Bpost en PostNL. 

Volgende levertermijnen zijn van tel: 

  • Leveringstermijn België: voor 12u besteld, binnen 2 werkdagen verzonden én levering op zaterdag
  • Leveringstermijn Nederland: voor 12u besteld,binnen 2 werkdagen verzonden én levering op zaterdag
  • Leveringstermijn Luxemburg: binnen 2 werkdagen verzonden
  • Leveringstermijn Frankrijk: binnen 2 werkdagen verzonden

Wij streven ernaar om alle pakketten binnen deze termijn te verzenden.

Winkelleveringen kunnen langer onderweg zijn. We streven ernaar om jouw bestelling binnen 7 werkdagen te leveren (bij bestellingen voor 12 uur).

Voor Nominettes (naamlabels) bedraagt de leveringstermijn 4 werkdagen omdat ze op maat worden geweven. Als je ze dus bestelt samen met andere artikelen ontvang je twee aparte zendingen. 

Opgelet

  • Nominettes kunnen enkel thuis of op het werk geleverd worden, nooit in een Veritas winkel.
  • Veritas is niet verantwoordelijk voor foutieve adressen ingevoerd door de klant.

KAN IK EEN PAKKET IN HET BUITENLAND LATEN LEVEREN?

Wij leveren met plezier je pakket in België, Luxemburg, Nederland of Frankrijk.

HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?

Bestellingen onder de € 60 worden geleverd aan een verzendkost van € 4,95 (behalve voor leveringen in Nederland en Frankrijk, daar bedragen de verzendkosten € 5.95). Bestellingen vanaf € 60 worden gratis geleverd.

Levering in een Veritas winkel is altijd gratis.

WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?

België

Je kan kiezen om je pakket thuis of op het werk te laten leveren, in een Bpost afhaalpunt. Ook is het mogelijk om je pakket in je favoriete Veritas winkel te laten leveren. 

  • Thuis of op je werk: Leverig via Bpost in de week en zaterdag via PostNL
  • Bpost Afhaalpunt: Je pakket wordt geleverd in een Bpost afhaalpunt
  • Winkellevering: Je pakket wordt gratis geleverd in je favoriete Veritas winkel

Luxemburg (Bpost) 

In Luxemburg wordt je pakket geleverd met Bpost binnen 3 à 4 werkdagen. Je kan kiezen om je pakket thuis of op kantoor te laten leveren. Ook is het mogelijk om je pakket in een Veritas winkel te laten leveren.

Frankrijk (Bpost/Colissimo)

In Frankrijk wordt je pakket geleverd via Bpost/Colissimo binnen 5 werkdagen. Je kunt kiezen voor een levering thuis of op kantoor: Je pakket wordt geleverd met Bpost via Colissimo

Nederland (PostNL)

In Nederland wordt je pakket geleverd via PostNL. Je kunt kiezen voor een levering thuis of op kantoor. Het is ook mogelijk om je pakket in een Veritas winkel te laten leveren.

KAN IK MIJN PAKKET ONLINE VOLGEN?

België en Luxemburg

Je pakket wordt bij ons verzonden met Bpost of PostNL. In de bevestigingsmail van verzending vind je een Track & Trace code terug. Met deze code kun je de status van je pakket online volgen.

Frankrijk (Bpost/Colissimo)

Je pakket wordt verzonden via Bpost/Colissimo. Je kunt het volgen via de Track & Trace code. Met deze code kun je de status van je bestelling opvolgen.

Nederland (PostNL)

Je pakket wordt verzonden via PostNL. Je kunt het online volgen via de Track & Trace code. Met deze code kun je de status van je bestelling opvolgen.

IK HEB GEEN VERZENDBEVESTIGING ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Het kan zijn dat de verzendbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spamfilter-instellingen te controleren en ze indien nodig aan te passen. Mocht je toch nog verdere problemen ondervinden, dan kun je onze klantendienst steeds contacteren via het contactformulier.

WAT ALS IK NIET THUIS BEN OP HET MOMENT VAN DE LEVERING?

België en Luxemburg

Als je niet aanwezig bent op het moment van de levering, laat de postbode een briefje achter in je brievenbus. Je hebt dan 2 mogelijkheden om de zending alsnog te ontvangen:

  • Je hebt 15 dagen de tijd om je bestelling op te halen in het postkantoor of postpunt dat vermeld staat op het briefje.

Nederland (PostNL)

Als je niet aanwezig bent op het moment van de levering blijft het pakket 7 dagen ter beschikking op het retailpunt aangegeven in je Track & Trace.

Frankrijk (Bpost/Colissimo)

Als je niet aanwezig bent op het moment van levering wordt er een bericht achtergelaten in je brievenbus en kan het pakket opgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor.

KAN IK EEN BESTELLING AFHALEN IN EEN VERITAS WINKEL?

Ja! Je kan er voor kiezen om je pakketje te laten leveren in een Veritas winkel naar jouw keuze.

KAN IK ZELF BEPALEN WANNEER MIJN PAKKET GELEVERD WORDT?

Helaas is het niet mogelijk om de bezorgtijd van je levering zelf te bepalen.

KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?

Zodra je bestelling is geplaatst, kun je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen. Eventueel kan de klantendienst jouw volledige bestelling annuleren afhankelijk van de status ervan. Als je dit wenst, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantendienst via het contactformulier.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen. Breng onze klantendienst meteen op de hoogte via het contactformulier en laat ons weten wat je precies hebt ontvangen. We zullen meteen nagaan wat er is misgelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om jou de juiste producten te bezorgen. Je bent uiteraard ook steeds welkom in één van onze winkels. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We zullen je vragen om het artikel retour te zenden. De retourkosten worden uiteraard terugbetaald (volgens standaard posttarief). Noteer dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier. Zodra wij je pakket hier ontvangen, sturen wij je een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is. Je bent uiteraard ook steeds welkom in één van onze winkels. Ter plaatse kan men jou onmiddellijk een gepaste oplossing aanbieden.

IK HEB 2 OF MEERDERE BESTELLINGEN APART GEPLAATST. KAN IK DEZE SAMEN LATEN VERZENDEN?

Dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden apart in onze systemen behandeld en verzonden. Wij raden je dus aan om alle gewenste producten in één keer te bestellen.