Selecteer je taal / Choisissez votre langue

BESTELLEN

IK BEN EEN NIEUWE KLANT EN HEB NOG GEEN ACCOUNT BIJ VERITAS. HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

  1. Inloggen/Registreren
    Voor je een bestelling plaatst, meld je jezelf eerst aan. Hiervoor klik je rechts bovenaan op 'inloggen'. Indien je je voor het eerst aanmeldt, klik je op 'registreer jezelf' en vul je je persoonlijke gegevens in. Je persoonlijke gegevens kan je hier ook te allen tijde wijzigen. Na het registreren kan je telkens opnieuw inloggen met je gebruikersnaam en paswoord. 
  2. Een product in je winkelmandje plaatsen
    Kies eerst een maat en kleur en klik nadien op 'in winkelmandje'. Hierna heb je de keuze om verder te shoppen of om naar je winkelmandje te gaan en de bestelling af te ronden.
  3. Leveringswijze kiezen
    Indien al je gewenste producten in je winkelmandje zitten, ga je door naar de kassa.
    Je vult je gegevens aan indien ze niet automatisch verschijnen.
    Bij stap 1 vul je je facturatieadres in. Probeer deze gegevens steeds zo volledig mogelijk in te vullen. Je telefoonnummer is handig wanneer er zich een probleem voordoet bij de levering. 
    Bij stap 2 kies je de leveringswijze. Per land verschijnt er een overzicht van de verschillende leveringsmogelijkheden. 
  4. Betalen
    Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden: 
    - Kredietkaarten: Visa, MasterCard en American Express 
    - Debetkaarten: Bancontact/Mistercash en Maestro
    - Direct banking: iDeal (Nederland)
  5. Bevestiging
    Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethoden: 
    - Kredietkaarten: Visa, MasterCard en American Express 
    - Debetkaarten: Bancontact/Mistercash en Maestro
    - Direct banking: iDeal (Nederland)

KAN IK TELEFONISCH EEN BESTELLING PLAATSEN?

Telefonisch een bestelling plaatsen is niet mogelijk. Bestellingen kunnen enkel online worden geplaatst en dienen ook steeds op voorhand te worden betaald. 

KAN IK VIA MIJN SMARTPHONE OF TABLET EEN BESTELLING PLAATSEN?

Je kan bestellingen plaatsen via de laptop, computer, smartphone of tablet. 

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN NA DE BEVESTIGING?

Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen wij hier helaas geen aanpassingen of wijzigingen meer aan doorvoeren. Je kan je bestelling altijd gratis retourneren of omruilen in één van onze Veritas winkels.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG ANNULEREN NA DE BEVESTIGING?

Zelf kan je je bestelling niet annuleren. Zodra je pakket is verzonden, is annulatie niet meer mogelijk. Wens je het pakket niet te ontvangen, dan kan je dit steeds weigeren bij levering of je kan het retourneren in één van onze winkels in België of Luxemburg (niet in Nederland) of via een postkantoor. 

MIJN BESTELLING IS GEPLAATST EN IK HEB NOG GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN. WAT NU?

Zodra je bestelling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Mocht je deze niet hebben ontvangen, dan raden wij je aan om je junk- of spammailbox te controleren. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantendienst via het contactformulier .   

ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP VOORRADIG?

Alle producten die online worden getoond in de webshop zijn voorradig. Het kan in drukkere perioden wel voorkomen dat er een miniem verschil is tusen de reële voorraad en de weergegeven voorraad in de webshop.

ZIJN ARTIKELEN IN MIJN WINKELMANDJE VOOR MIJ GERESERVEERD?

Helaas is het niet mogelijk om artikelen voor een bepaalde tijd te reserveren. Producten op de website blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in je winkelmandje gestoken of op je verlanglijstje staan. Hierdoor kan het voorkomen dat tijdens het winkelen een product uit je winkelmandje verdwijnt omdat iemand anders dat laatste exemplaar net op dat moment heeft gekocht. 

VIND IK IN DE WEBSHOP HETZELFDE AANBOD TERUG ALS IN DE VERITAS WINKELS?

Momenteel is het aanbod in onze winkels in België en Luxemburg ruimer. We streven ernaar om zoveel mogelijk producten ook online in onze webshop beschikbaar te stellen. 

KAN IK DE STATUS VAN MIJN BESTELLING ONLINE OPVOLGEN?

Zodra je bestelling in verwerking gaat, kan je deze online volgen. Deze informatie vind je terug onder je account (klik op 'mijn bestellingen'). 

HOE KIES IK DE JUISTE MAAT?

Bij de artikels waar je een maat dient te kiezen staat een maattabel. Indien je toch nog twijfels hebt over de juiste maat, kan je steeds contact opnemen met de klantendienst via het contactformulier.

KAN IK VANUIT HET BUITENLAND BESTELLEN?

Ja, bestellen vanuit het buitenland kan. Maar momenteel leveren wij enkel bestellingen in België, Luxemburg, Nederland en Frankrijk. Je leveringsadres moet dus in België, Luxemburg, Nederland of Frankrijk zijn.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN VAN MIJN BESTELLING?

Bestellingen onder de € 50 worden geleverd met een verzendkost van € 4,95 (voor leveringen in Nederland bedragen de verzendkosten € 5,95). Bestellingen vanaf € 50 worden gratis geleverd. Leveringen in een Veritas winkel (België, Luxemburg en Nederland) zijn altijd GRATIS.

HEB IK BIJ VERITAS GARANTIE OP MIJN PRODUCTEN?

Op alle producten geldt een garantie tegen gebreken die het gevolg zijn van fabricage- of materiaalfouten. De garantie duurt 24 maanden, te rekenen vanaf de datum van de aanvankelijke factuur. Gebreken die veroorzaakt worden door ongelukken, nalatigheid of verkeerd gebruik, vallen niet onder de garantie.