Selecteer je taal / Choisissez votre langue

SOLLICITEREN BIJ VERITAS

Stap je binnen bij Veritas, dan merk je het meteen. Onze rekken liggen boordevol hebbedingen om je outfit te pimpen of je DIY-project te realiseren. Of je doet de allertofste ideetjes op om creatief te knutselen. Wij dompelen onze klanten graag onder in een modebewuste wereld vol inspiratie. Veritas is zoveel méér dan een winkel… Dat bewijzen we met vijf kernwaarden die we elke dag tot leven brengen. Kun je je hierin vinden, solliciteer dan zeker.

VIJF KERNWAARDEN

Klantgericht

Onze klant komt op de eerste plaats. Elke klant wordt begroet en wij zijn duidelijk herkenbaar door een open houding. We bieden spontaan hulp aan om de klant verder te helpen en kennen het assortiment door en door. Bij elke handeling stellen we optimale service en klantentevredenheid voorop.

Geconnecteerd

Door een uitstekend klantencontact weten we wat er leeft bij onze klanten, werken we aan een langetermijnrelatie en kunnen we proactief reageren op noden en verwachtingen. Samenwerken maakt ons tot een (h)echt team. We denken vooruit en verder dan onze eigen taak. Transparante communicatie en constructieve feedback helpen hierbij.

Verrassend

Onze klanten worden telkens opnieuw verrast en geïnspireerd in onze winkel en door onze service. We proberen graag nieuwe dingen uit en durven onze grenzen te verleggen. We staan open voor verandering en vernieuwing, we zijn flexibel. Iedereen durft mee te denken en voorstellen te formuleren.

Gepassioneerd

Wij zijn gepassioneerd door en trots op wat we doen, elke dag opnieuw. Iedereen is enthousiast, gedreven en gemotiveerd en straalt een positieve attitude uit. Onze winkel is uitnodigend en tot in de kleinste details in orde. We doen graag dat extraatje meer om onze klant verder te helpen.

Verantwoordelijk

Iedereen neemt zijn/haar verantwoordelijkheid op. Iedereen voelt zich verantwoordelijk voor en betrokken bij het winkelresultaat. We bereiken resultaten als een team. We gaan verantwoordelijk om met data en persoonsgegevens van klanten, medewerkers en leveranciers.

ZO VERLOOPT EEN SOLLICITATIEPROCEDURE

HOOFDKANTOOR

Het merendeel van de kennismakingsgesprekken vindt plaats op het hoofdkantoor met het departement human resources. Hr-consultant Griet doet de eerste screening. Nadien volgt een gesprek met de afdelingsverantwoordelijke. Afhankelijk van de functie organiseren we een assessment, met erna meestal nog een feedbackgesprek. Als dat gesprek eveneens positief verloopt, wordt er een contractvoorstel gemaakt.

Alle sollicitaties op openstaande vacatures worden gescreend, elke kandidaat krijgt een antwoord.

RETAIL

Voor verkoopconsulenten worden alle kandidaturen gescreend door de shopmanager van de desbetreffende winkel. Na je online sollicitatie nodigt de shopmanager je persoonlijk uit, via telefoon of mail. Indien je na één week geen reactie gekregen hebt, raden we je aan om zelf even contact op te nemen met de winkel. De eerste kennismakende gesprekken vinden plaats in de winkel zelf. De shopmanager leidt je rond door de winkel, langs alle assortimenten. Het ideale moment om je voeling met onze producten te testen en te kijken of jij de geknipte persoon bent om mee te breien aan ons verhaal.

WAREHOUSE

De eerste gesprekken vinden plaats in ons warehouse in Tisselt met warehouse manager Wim. In een tweede fase ontmoet je ook iemand van onze human resources afdeling.

SPONTANE SOLLICITATIES

Niet gevonden wat je zocht binnen onze openstaande vacatures?

Laat je gegevens en cv achter. Wij contacteren je als er een vacature vrijkomt die geknipt is voor jou. Kun je zo lang niet wachten? Stuur je cv en motivatiebrief rechtstreeks naasolliciteren@veritas.be. Voor je het weet, zit je misschien wel op het hoofdkantoor voor een kennismakingsgesprek.