Selecteer je taal / Choisissez votre langue

MIJN ACCOUNT

WAAROM MOET IK MEZELF REGISTREREN?

Als je in de webshop van Veritas een bestelling wenst te plaatsen, heb je een online account nodig.
Bij het opmaken van deze account worden een aantal gegevens van je gevraagd. Deze gegevens hebben wij nodig om je bestelling te kunnen leveren en om eventueel contact met je te kunnen opnemen. 
Deze gegevens worden niet doorgegeven aan derden en worden uitsluitend gebruikt voor bestellingen.

HOE KAN IK MIJN GEGEVENS WIJZIGEN?

Om toegang te krijgen tot je gegevens, log je in met je gebruikersnaam en het paswoord waarmee je je registreerde bij het aanmaken van je account. Je inloggen doe je rechts bovenaan het scherm. Nadien klik je op je naam. Daar kan je alle gegevens bewerken. 

IK BEN MIJN PASWOORD VERGETEN. WAT MOET IK DOEN?

Als je je paswoord bent vergeten kan je een nieuw paswoord aanvragen. Je klikt hiervoor rechts bovenaan op 'inloggen' en dan op 'vergeten'. 
Je ontvangt in jouw mailbox dan een e-mail met een link waarmee je een nieuw paswoord kan instellen.

KAN IK MIJN PASWOORD WIJZIGEN?

Ja, van zodra je ingelogd bent, kan je in jouw persoonlijke account je paswoord wijzigen. Je klikt hiervoor gewoon op je naam rechts bovenaan het scherm. Nadien kan je de nodige wijzigingen doen.

WORDEN MIJN GEGEVENS DOORGEGEVEN AAN DERDEN?

Je persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het beheer van je bestelling, voor de dienst naverkoop en om je informatie over Veritas op te sturen. 
Jouw gegevens worden niet aan derden doorgegeven. Voor meer informatie, kan je ons privacybeleid raadplegen.