Selecteer je taal / Choisissez votre langue

FAQ CADEAUBONNEN

WIL JE GRAAG EEN CADEAUBON KOPEN?

KAN IK CADEAUBONNEN AANKOPEN IN DE WEBSHOP?

Je kunt fysieke cadeaubonnen van € 15, € 25, € 50, € 75 en € 100 aankopen in de webshop. Die kun je in een winkel of op een adres laten leveren.

Het is momenteel niet mogelijk om een e-voucher aan te kopen.

De cadeaubon kun je gebruiken voor al je aankopen online én in onze winkels.

KAN IK IN DE WEBSHOP BETALEN MET CADEAUBONNEN?

Ja, dat kan! Nadat je je winkelmandje gevuld hebt en naar de checkout gaat om te betalen, kun je de barcode van je cadeaubon ingeven. Het saldo van je cadeaubon wordt dan gebruikt om je producten deels of volledig te betalen. Als er na je aankoop nog een saldo op je cadeaubon staat, kun je dit bij een volgende aankoop gewoon opnieuw gebruiken.

Je kunt met de cadeaubonnen ook terecht in onze winkels.

Het retourneren van artikelen die gekocht werden met de cadeaubonnen, is enkel mogelijk in je Veritas winkel.
 

KAN IK HET SALDO VAN MIJN CADEAUBON NAGAAN?

Je kunt het saldo van je cadeaubon checken via 'Mijn profiel'. Ga dan verder naar 'Cadeaubon'. 

KAN IK IN DE WEBSHOP BETALEN MET EEN TEGOEDBON?

Tegoedbonnen worden enkel uitgeschreven door onze winkels en kunnen momenteel nog niet online gebruikt worden.

WAT IS EEN PROMOTIECODE?

Een promotiecode is een code die gebonden is aan een bepaalde actie of categorie. Zulke code is dus mogelijk niet van toepassing op alle artikelen. Ze heeft ook een beperkte geldigheidsduur en het kan zijn dat er een minimum aankoopwaarde vereist is voor het gebruik ervan.

WAAR MOET IK EEN PROMOTIECODE INGEVEN?

Promotiecodes geef je in door op je winkelmandje te klikken. Links onderaan zie je 'kortingscode' staan. In het eerste veld daaronder geef je de promotiecode in en nadien klik je op 'coupon gebruiken'. Je zult zien dat die meteen wordt verrekend in je winkelmandje.

KAN IK MEERDERE PROMOTIECODES INGEVEN?

Per bestelling kun je slechts één promotiecode ingeven.