Veritas id-kaart

Hoe moet ik mijn Veritas ID-kaart online koppelen?

Klik hier voor de handleiding.


Welke voordelen heeft de Veritas ID kaart voor mij?

De Veritas ID kaart heeft een hoop voordelen: 
  • Je hebt recht op exclusieve promoties.
  • Je spaart bij iedere aankoop, ook tijdens solden en/of promoties.
  • Je krijgt een verrassing met je verjaardag.
  • Je krijgt stijltips en previews van nieuwe collecties.
  • Je krijgt 10% korting op jouw volgende aankoop nadat je 1000 punten bij elkaar hebt gespaard.


Hoe vraag ik de Veritas ID kaart aan?

Je kan de Veritas ID kaart op 2 manieren aanvragen: 
Online: 
Indien je nog geen Veritas ID kaart hebt, kan je deze gratis online aanvragen. Van zodra je een aankoop doet in onze webshop, kan je meegeven of je een klantenkaart wenst te ontvangen. Deze zal dan samen met je bestelling worden opgestuurd. 
Nadien kan je de kaart online activeren. 
Winkels: 
Onze verkoopconsulentes informeren je graag over de werking van de klantenkaart en het Veritas ID getrouwheidsprogramma. 
Je kan aan de kassa van al onze winkels deze kaart gratis verkrijgen. 


Hoe kan ik punten sparen?

Er zijn verschillende manieren om punten te verzamelen: 
  • Je kan punten sparen via jouw aankopen in één van onze Veritas winkels en via online aankopen in onze webshop. Per uitgegeven EURO ontvang je 1 punt.
  • Per kassaticket ontvang je 25 punten extra.
  • Je ontvangt dubbele punten bij elke aankoop van ons huismerk Insua.
  • Wanneer je jouw gegevens online verder aanvult, ontvang je 500 punten extra.


Hoe worden de punten op mijn kaart berekend?

Per uitgegeven EURO ontvang je 1 punt.
Indien je dus voor bijvoorbeeld € 20 hebt aangekocht, krijg je 20 punten.


Op welke artikelen spaar ik punten?

Je spaart punten op al onze artikelen, ook tijdens de solden en op de afgeprijsde artikelen. 
Je spaart enkel geen punten indien je cadeaubonnen aankoopt. 


Ik ben verjaard en heb 100 punten gekregen. Hoe wordt deze toegepast aan de kassa in de winkel of in het online winkelmandje?

Deze korting wordt aan de kassa in de winkel automatisch verrekend op vertoon van jouw Veritas ID-kaart. Online zal in het winkelmandje worden gevraagd of de korting mag worden toegepast. Zowel in de winkel als in onze webshop kies jij dus de aankoop waarop de korting wordt verzilverd. 


Ik heb 1000 punten gespaard. Hoe wordt mijn korting van 10% toegepast aan de kassa in de winkel of in het online winkelmandje?

Aan de kassa in de winkel wordt jouw korting automatisch verrekend op vertoon van je Veritas ID-kaart. Online zal in het winkelmandje worden gevraagd of de korting mag worden toegepast. Zowel in de winkel als in onze webshop kies jij dus de aankoop waarop de korting wordt verzilverd. 


Kan ik de Veritas ID kaart in alle winkels gebruiken?

Ja, de Veritas ID kaart is geldig in al onze winkels en in de online webshop. 


Hoe vraag ik mijn puntensaldo op?

Je kan je puntensaldo op 3 manieren raadplegen:
  • Je kan je saldo steeds opvragen aan de kassa in één van onze winkels.
  • Op elk kassaticket vind je onderaan jouw meest recente puntensaldo terug.
  • Van zodra je jezelf online aanmeldt, krijg je jouw puntensaldo te zien in je account. 


Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Je persoonlijke gegevens kan je op 3 manieren wijzigen: 
  • Je kan dit aan de kassa vragen in één van onze winkels. 
  • Je kan steeds contact opnemen met de klantendienst via het contactformulier of via het nummer 0032 3/451.32.18. 
  • Je kan jezelf online aanmelden en daar je persoonlijke gegevens aanpassen in je account.


Moet ik voor de klantenkaart van Veritas betalen?

Neen, je hoeft niets te betalen voor de Veritas ID kaart. Deze is volledig gratis en kan je in al onze winkels en in de webshop verkrijgen. 


Mijn kaart werkt niet meer, wat moet ik doen?

Je kan jouw kaart afgeven in een winkel naar keuze. Bij afgifte in de winkel, activeert de winkelconsulente een nieuwe kaart met het puntensaldo van de defecte kaart. De defecte kaart wordt dan gedeactiveerd. 


Ik ben mijn kaart kwijt. Wat moet ik nu doen?

Je kan een nieuwe Veritas ID kaart aanvragen in één van onze winkels of bij een online bestelling. Let wel, deze nieuwe kaart is geen duplicaat van de verloren kaart en moet dus opnieuw geactiveerd worden.
Indien je reeds punten spaarde op je oude kaart, kunnen deze door onze klantendienst overgezet worden naar je nieuwe kaart. Zij zullen dan eveneens je oude kaart blokkeren.
 
Je kan onze klantendienst bereiken via het contactformulier of telefonisch via 0032 3/451.32.18. Zorg dat je zeker zoveel mogelijk gegevens bij de hand hebt wanneer je contact opneemt: indien mogelijk het nummer van de oude Veritas ID kaart, het nummer van de nieuwe Veritas ID kaart en je e-mailadres.



Kan ik met mijn Veritas ID kaart betalen?

Nee, je Veritas ID kaart is een klantenkaart. Je geniet hiermee van voordelen en promoties en je kan hiermee punten sparen. Wanneer je een totaal van 1000 punten hebt gespaard, krijg je 10% korting op je volgende aankoop.