Veritas id-kaart

Hoe moet ik mijn Veritas ID-kaart online koppelen?

Klik hier voor de handleiding.

 

Welke voordelen heeft de Veritas ID-kaart voor mij?

De Veritas ID-kaart heeft een hoop voordelen: 
  • Je hebt recht op exclusieve promoties.
  • Je spaart bij iedere aankoop, ook tijdens solden en/of promoties.
  • Je krijgt een verrassing met je verjaardag.
  • Je krijgt stijltips en previews van nieuwe collecties.
  • Je krijgt 10% korting op jouw volgende aankoop nadat je 1000 punten bij elkaar hebt gespaard.

 

Hoe vraag ik de Veritas ID-kaart aan?

Je kunt de Veritas ID-kaart op 2 manieren aanvragen: 
Online
Indien je nog geen Veritas ID-kaart hebt, kun je ze gratis online aanvragen. Zodra je een aankoop doet in onze webshop, kun je meegeven of je een klantenkaart wenst te ontvangen. Die zal dan samen met je bestelling worden opgestuurd. 
Nadien kun je de kaart online activeren. 
Winkels
Onze verkoopconsulentes informeren je graag over de werking van de klantenkaart en het Veritas ID-getrouwheidsprogramma. 
Je kunt aan de kassa van al onze winkels deze kaart gratis verkrijgen. 

 

Hoe kan ik punten sparen?

Er zijn verschillende manieren om punten te verzamelen: 
  • Je kunt punten sparen via je aankopen in een van onze Veritas winkels en via online aankopen in onze webshop. Per uitgegeven EURO ontvang je 1 punt.
  • Per kassaticket ontvang je 25 punten extra.
  • Je ontvangt dubbele punten bij elke aankoop van ons huismerk Insua.
  • Als je je gegevens online verder aanvult, ontvang je 500 punten extra.

 

Hoe worden de punten op mijn kaart berekend?

Per uitgegeven EURO ontvang je 1 punt.
Indien je dus voor bijvoorbeeld € 20 hebt aangekocht, krijg je 20 punten.

 

Op welke artikelen spaar ik punten?

Je spaart punten op al onze artikelen, ook tijdens de solden en op de afgeprijsde artikelen. 
Je spaart geen punten indien je cadeaubonnen aankoopt. 

 

Ik ben jarig en heb 100 punten gekregen.

Deze punten worden automatisch toegevoegd aan het huidige puntensaldo van jouw Veritas ID-kaart.

 

Ik heb 1000 punten gespaard. Hoe wordt mijn korting van 10% toegepast aan de kassa in de winkel of in het online winkelmandje?

Aan de kassa in de winkel wordt jouw korting automatisch verrekend op vertoon van je Veritas ID-kaart. Online zal in het winkelmandje worden gevraagd of de korting mag worden toegepast. Zowel in de winkel als in onze webshop kies jij dus de aankoop waarop de korting wordt verzilverd. 

 

Kan ik de Veritas ID-kaart in alle winkels gebruiken?

Ja, de Veritas ID-kaart is geldig in al onze winkels en in de online webshop. 

 

Hoe vraag ik mijn puntensaldo op?

Je kunt je puntensaldo op 3 manieren raadplegen:
  • Je kunt je saldo steeds opvragen aan de kassa in een van onze winkels.
  • Op elk kassaticket vind je onderaan je meest recente puntensaldo terug.
  • Zodra je jezelf online aanmeldt, krijg je je puntensaldo te zien in je account. 

 

Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Je persoonlijke gegevens kun je op 3 manieren wijzigen: 
  • Je kunt dit aan de kassa vragen in een van onze winkels. 
  • Je kunt altijd contact opnemen met de klantendienst via het contactformulier of via het nummer 0032 3/451 32 18. 
  • Je kunt jezelf online aanmelden en daar je persoonlijke gegevens aanpassen in je account.

 

Moet ik voor de klantenkaart van Veritas betalen?

Neen, je hoeft niets te betalen voor de Veritas ID-kaart. Ze is volledig gratis en je kunt ze in al onze winkels en in de webshop verkrijgen. 

 

Mijn kaart werkt niet meer, wat moet ik doen?

Je kunt je kaart afgeven in een winkel naar keuze. Bij afgifte in de winkel activeert de winkelconsulente een nieuwe kaart met het puntensaldo van de defecte kaart. De defecte kaart wordt dan gedeactiveerd. 

 

Ik ben mijn kaart kwijt. Wat moet ik nu doen?

Je kunt een nieuwe Veritas ID-kaart aanvragen in een van onze winkels of bij een online bestelling. Let wel, deze nieuwe kaart is geen duplicaat van de verloren kaart en moet dus opnieuw geactiveerd worden.
Als je al punten spaarde op je oude kaart, kunnen deze door onze klantendienst overgezet worden naar je nieuwe kaart. Zij zullen dan eveneens je oude kaart blokkeren.
 
Je kunt onze klantendienst bereiken via het contactformulier of telefonisch via 0032 3/451 32 18. Zorg dat je zoveel mogelijk gegevens bij de hand hebt wanneer je contact opneemt: indien mogelijk het nummer van de oude Veritas ID-kaart, het nummer van de nieuwe Veritas ID-kaart en je e-mailadres.

 

Kan ik met mijn Veritas ID-kaart betalen?

Nee, je Veritas ID-kaart is een klantenkaart. Je krijgt er voordelen en promoties mee en je kunt punten sparen. Als je 1000 punten hebt gespaard, krijg je 10% korting op je volgende aankoop.