Coronacrisis

FAQ COVID-19
Ontdek hier de veelgestelde vragen in verband met het coronavirus.

Zijn de veritas winkels open?

Al onze winkels blijven open. Je kan dus bij ons komen shoppen zonder afspraak, mits het naleven van strikte en veilige maatregelen (om jezelf en ons personeel te beschermen). Alles over deze maatregelen ontdek je hier. 

Kan ik mijn webshopbestelling in de winkel laten leveren?

Ja, je kan kiezen om je pakketje te laten leveren in je favoriete Veritas winkel. Ook voor het ruilen of retourneren van webshopaankopen kan je terecht in de winkel.

Kan Veritas mondmaskers sponsoren of materialen voor mondmaskers?

Wij krijgen momenteel bijzonder veel sponsoring-aanvragen en kunnen helaas niet aan alle vragen voldoen. Wij hebben daarom gekozen om enkel maakjemondmasker.be te sponsoren.

Ik ben op zoek naar een patroon om mondmaskers te maken, kan Veritas mij helpen?

Je kan het patroon, dat goedgekeurd werd door de FOD Gezondheid, hier vinden: https://maakjemondmasker.be/.

Materialen vind je hier: https://www.veritas.be/eshop/be_nl/C-1354576-maak-je-mondmasker-

Ik boekte een workshop in de winkel, wat nu?

Gezien de maatregelen rond het coronavirus zien wij ons genoodzaakt om de workshops in onze winkels te annuleren.
Om je inschrijvingsgeld terug te krijgen, contacteer onze klantendienst: klantendienst@veritas.be
•    Bij online inschrijving: vermeld zeker je ordernummer; 
•    Bij inschrijving via de winkel vermeld je de volgende gegevens: datum van workshop, plaats van de workshop (winkel), bedrag, het rekeningnummer waarop we je geld terug kunnen storten.

LET OP Voor workshops die al begonnen waren, contacteer je het best de winkel om te bekijken wanneer die verder worden ingepland.